juu eli oon täällä hirveesti jäljessä, ja nyt on tullu aika monet  semmoset "EI EI JA VIELÄ KERRAN EI" kynnet. eli ei yhtään mun makuun...

en niitä nyt rupee erikseen esittelemään vaal laitan kaikki vaan tähän samaan ja sanon niistä muutaman sanan. nää kaikki taitaa olla tämösiä et oon kuvannu vaan yhtä sormee ku muut on menny pilalle tai en oo jaksanu värkätä niitä, tai oon ehtiny postaa lakat jo ennenku tajuun ottaa kuvaa...

 

sinivalkoraitaiset%20pilalla-normal.jpg

nuo ei ollu yhtään mun tyyliset. ne oli liian tummat ja kuvi näkyi liikaa... kynnet siis... njääh. ois kivat ehkä jollekki toiselle, mutta mun tyyliset noi ei oo

pinkki%20laatan%20testaus-normal.jpg

muuten hyvä ja ihana mut tei kuvion painolaatalla, jota en oo ikinä käyttäny joten tää oli tämmönen testaus(en oo ikinä kokeillu ennen koko tekniikkaa) ja vain yksi kynsi onnistu, muut heilu, tai meni jotenki muuten pilalle.

 

pistekynnet%28pisteet%20v%C3%A4henee%20k

ei yhtään mun makuun. sotkunen toteutus, liian erilaiset värit, liian rajut värit... heilahtaneet pisteet liian iso toi musta kynnen alareunassa oleva alue... ja kokeilin ekaa kesrtaa botting toolia.

 

osaa hävettää näistä esitelläkkään mutta tässä ne nyt kuitenkin oli...