Päätinpä siis aloittaa uuden blogin tuon toisen rinnalle. (osoite sinne: kadenjalkia.vuodatus.net) Tänne siis laitan pelkästään kynsi juttuja yms. tuolla toisessa blogissa minulla oli jotain kynsijuttuja joten jos kiinnostaa ne voit käydä vilkaisemassa. Laitan tähän nyt kuitenkin kaikki kuvat mitä siellä on mutta en selittele niistä mitään.

vihre%C3%A4t%20kynnet-normal.jpg

oranssit%20kynnet-normal.jpg

Canon%201100D%20001-normal.jpg

vihre%C3%A4t%20paljetti%20kynnet-normal.

jaa ei minulla sitten enempää ollutkaa. olen kyllä lakkaillut vaikka miten paljon mutta olen sitten unohtanut ottaa kuvan tai unohtanut laittaa ne blogiin:D nämä ovat aika "normaaleja" verrattuna joihinkin muihin mutta kyllä minä vielä erikoisempiakin tulen tekemää.

Inostuin kynsien lakkaamisesta oikeastaan koska minulla on hirveän epätasaiset kynnet. Yksi kynsi on joskus irronnutkin kun siinä oli psoriasis (ihottuma) ja se kasvaa edelleen paksumpana kuin muut. En tiedä miksi nämä ovat epätasaiset, johtuuko se kenties tästä psoriasiksesta vai mistä mutta niin se on. En siis siedä epätasaisia, rumia kynsiäni, ja siitä se sitten lähti. ekaksi normaaleja lakkoja, sitten inostus kasvoi, halusin tehdä jotain erioisempaa, sain joululahjaksi kaikkea kynsijuttuja, ja nyt sitten teen kaikkea erilaisia, erikoisempia, ja normaalimpia kynsiä:D

kynsijuttuja-normal.jpgnuo sain joululahjaksi.


mutta tähän postaukseen en nyt laita uusimpia kynsiäni  joten tämä postaus taisi olla tässä.